Petr Císař

Jsem Petr Císař a svět jsem poprvé spatřil 16. října 2006 v Ostrově. Mé dětství bylo plné dobrodružství a změn, začal jsem žít v Kyselce, malé vesničce, kde jsem prozkoumával okolní lesy a louky. Poté jsme se přestěhovali do Dalovic, kde jsem začal chodit do školy a seznamoval se s novými kamarády.Naši cestu jsme pokračovali do Vintířova, kde jsem strávil další úseky svého dětství. Zde jsem začal objevovat své zájmy a vášně, trávil jsem hodiny s kamarády venku, zkoumal okolní lesy a hrál si na dobrodruha.Následovalo stěhování do Chodova, kde jsem pokračoval ve svém vzdělání na Základní škole v Chodově. Tady jsem začal poznávat krásy městského života a prozkoumávat okolní památky a zajímavá místa.Nyní žiji v Hájku, kde se mi líbí klidná atmosféra a blízkost přírody. Momentálně studuji na Střední průmyslové škole v Ostrově, obor elektrotechnika, kde se snažím zdokonalovat své dovednosti a připravit se na budoucí kariéru.S kamarády jsme podnikali různé výlety po České republice. Jednou jsme navštívili Prahu, kde jsme procházeli Staroměstské náměstí a obdivovali krásné stavby a památky. Poté jsme se vydali do Německa, kde jsme navštívili Berlín a procházeli se po slavné Berlínské zdi.Dalším nezapomenutelným výletem byla naše cesta do Krkonoš, kde jsme společně s kamarády podnikli náročnou túru na Sněžku. Procházeli jsme se po horských stezkách a obdivovali krásné výhledy na okolní krajinu.V létě jsme se vydali na kempování k jezeru Lipno, kde jsme si užívali koupání a slunění na břehu jezera. Večer jsme grilovali a povídali si u ohně pod hvězdnou oblohou.Dalším nezapomenutelným zážitkem byl náš výlet do Drážďan, kde jsme si prohlíželi historické památky a ochutnávali místní speciality. Procházeli jsme se po krásných zámeckých zahradách a užívali si atmosféru města.Tyto výlety a zážitky mi zůstanou v paměti navždy a jsem vděčný za každou příležitost, kterou jsem měl prozkoumat nová místa a zažít dobrodružství s kamarády.

Jeden z nejnovějších a nejlepších zážitků které jsem kdy zažil byl, když jsem se minulý rok v létě rozhodl vydat se s kamarády na trek v Tatrách. Plánovali jsme to už nějakou dobu a konečně jsme měli příležitost prozkoumat krásy těchto hor. Začali jsme brzy ráno, vybaveni batohy plnými stanů, spacáků a dalšího vybavení potřebného pro náročnou cestu.První den nás čekala poměrně dlouhá trasa, která vedla přes úžasná údolí a horské vrcholky. Po několika hodinách chůze jsme dorazili k našemu prvnímu tábořišti, kde jsme si postavili stany a připravili si večeři nad ohněm. Užívali jsme si společnost a podělili se o zážitky z cesty.Druhý den jsme se rozhodli vydat na výstup na jedno z nejvyšších vrcholů v Tatrách. Cesta byla náročná a občasné brody řeky nám zpříjemňovaly procházku. Když jsme konečně dosáhli vrcholu, byli jsme ohromeni úžasným výhledem, který se nám naskytl. Udělali jsme si společné fotky a odpočívali, než jsme se začali vracet zpět k našemu tábořišti.Večer jsme si připravili grilované maso a opékali marshmallow při táboráku. Hráli jsme kytaru a zpívali si pod hvězdnou oblohou, která byla nádherně jasná. Byla to skvělá atmosféra plná radosti a přátelství.Poslední den jsme se pomalu vydali zpět k našemu výchozímu bodu. Cesta byla sice namáhavá, ale zároveň jsme si užívali poslední pohledy na krásné horské scenérie. Když jsme konečně dorazili zpět, byli jsme unavení, ale naplnění nezapomenutelnými zážitky.Tento trek v Tatrách byl pro nás nejen fyzickou výzvou, ale také úžasnou příležitostí pro prozkoumání přírodní krásy a posílení našeho přátelství. Byl to zážitek, který nás spojil a který si budeme pamatovat po zbytek života.

Ségry

Já s Rickem

Tahle věc až moc ovlivňuje v aktuální době můj život